دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مهراد جم دلی


دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام دلی
Mehraad Jam - Deli
ترانه و موزیک : مهراد جم ؛ تنظیم : مسعود جهانی
متن ترانه دلی از مهراد جم

هر شب تو فکرتم که چی خوبه حالت / شاید من بد بودم نکردم خوشحالت

تو که نفهمیدی کی واست میمونه / بهم گفتی دیوونه ولی خدا میدونه

مهراد جم دلی، دانلود آهنگ جدید مهراد جم دلی   متن ترانه
هر شب تو فکرتم که چی خوبه حالت
شاید من بد بودم نکردم خوشحالت
تو که نفهمیدی کی واست میمونه
بهم گفتی دیوونه ولی خدا میدونه
که من آره دوست داشتمت آرزومه
داشتنت کی تورو نخواستمت
بمون تو تو قلبم ...
من دلی دوست داشتمت آرزومه
داشتنت کی تورو نخواستمت
بمون تو تو قلبم ...
قلب من بی رحمه میفهمه ولی عشق تورو
من نمیتونم ببینم اشک تو چشم تورو
ذره ذره میزنه ... من دلم انگار برات تو نمیدونی ولی خود خدا میدونه
که من آره دوست داشتمت آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت
بمون تو تو قلبم ...
من دلی دوست داشتمت آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت
بمون تو تو قلبم ...

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهراد جم به نام دلی کلیک کنید
  • ۹۸/۱۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی